Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

Закон України “ Про освіту ”.

Стаття 6. Основні принципи навчання

"Кожна дитина України має право на отримання освіти в тій формі та умовах, які відповідають її фізичному та розумовому розвитку. Основними принципами освіти в Україні є:

доступність для кожного громадянина усіх форм і типів освітніх послуг, що надаються державою;

рівність умов кожної людини для повної реалізації її здібностей".


Колектив  Журавлівського ліцею Тульчинської міської ради працює  над   створенням   сприятливих   умов  для  навчання  дітей,  у  тому  числі  для  дітей  з  особливими  освітніми  потребами. Створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, У закладі забезпечений безперешкодний доступ до першого поверху приміщення ліцею (наявний пандус, облаштована санітарна кімната) для осіб з особливими фізичними потребами. 

  Але,  на  жаль,  відсутня     кнопка  виклику біля пандуса.

Заклад  забезпечений  необхідними  навчальними  площами.  Виконано поточні ремонти       класних кімнат, шкільної їдальні за вимогами НАССР.

Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, парти – світлого  кольору; стелі, віконні рами – білі. Розташування меблів і обладнання  сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення. У закладі дотримується повітряно – тепловий режим. Приміщення  обладнані системами опалення, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).

Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка навчально – виховного процесу.

Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.

Форми навчання учнів з особливими освітніми потребами в закладі:

Індивідуальна

навчання один на один з учителем;

передбачає навчання за індивідуальною формою для різних категорій дітей.